Subject: Kutse satelliitside teemalisele seminarile
From: "Mann-Mariin Vahtel" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 13:03:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga kutsume Teid osalema AS Levira ja AA-SAT professional poolt
korraldatud satelliitside seminarile.

Palun registreerige ennast üritusele meie kodulehel asuval lingil
<https://www.levira.com/event-details/as-levira-and-aa-sat-satellite-semin
ar/form> AS Levira and AA-SAT Satellite Seminar | Levira

Inglisekeelne ürituse info on ka meie kodulehelt leitav
<https://www.levira.com/event-details/as-levira-and-aa-sat-satellite-semin
ar> AS Levira and AA-SAT Satellite Seminar | Levira

Kohtumiseni Teletornis!

Heade soovidega,

Mann-Mariin Vahtel

Büroojuht

Mob: +372 56804000

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://levira.ee/wp-content/themes/levira/images/svg/levira_logo_green.s
vg>

AS Levira  |  Kloostrimetsa tee 58a  |  15026 Tallinn, Estonia  |
<http://www.levira.com/> www.levira.com

This communication and any attachments are solely intended for the
person(s) or organisation(s) to whom it is addressed.
 It may contain PRIVILEGED and CONFIDENTIAL information, and may be
protected by law. If you are not the intended recipient,
you are hereby notified that any unauthorized use, copying or disclosure
of this communication and its attachments is strictly
prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in
error, please contact us by telephone, fax or email.
Although Levira has taken every reasonable precaution to minimise the risk
of virus transmission with this email, please note
that we cannot accept liability for any damage that you may sustain as a
result of software viruses. You should therefore carry out
your own virus checks before opening any attachments.